loading...
گرافیک کده
طراحی هدر بنر کارت ویزیت با گرافیک بالا برای همه سلیقه ها

برای سفارش کار با ایمیل زیر تماس بگیرید

armin20013@gmail.com

فروش سریال های روز


سریال ها کامل بوده  همرا با زیر نویس فارسی 

سریال ها تا اخرین قسمت پخش ابدیت هستن 

true blood

The Walking Dead

Arrow

Grimm

The.Originals

Vikings

Game of Thrones

The Vampire Diaries

How I Met Your Mother

کیفیت 480  mkv

همرا با چند فیلم سینمایی با کیفیت 720

ارسال در سراسر کشور 

هزینه سفارش خود را به شماره حساب زیر 


 6037991855889105

بانک ملی 

به نام ارمین حقیقی 

واریز نماید 

و بعد در پنل ثبت سفارش مشخصات خود را وارد کنید تا کمتر از 72 ساعت محصول مورده نظر  به دست شما برسد

 شماره تماس 

09366427574 

برای خرید به لینک زیر مراجه نمیاد 

هزینه ارسال رایگان است 

ثبت سفارش 



چت روم سایت
ارمین بازدید : 197 چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Adobe Photoshop CC یعنی جدیدترین شاهکار شرکت adobe در ارائه نسخه جدید نرم افزار معروف و مشهور فتوشاپ می باشد. نرم افزار فتوشاپ بی درنگ یکی از غیرقابل جایگزین های دنیای نرم افزار است و میتوان این ادعا را مطرح کرد که هیچ نرم افزاری نیمتواند جایگزین آن برای شما باشد. این نرم افزار معتبر و قدیمی که قدرتمندترین نرم افزار برای ویرایش و پردازش تصویر می باشد که میتواند هرآنچه یک کاربر نیاز دارد را برای وی براورده کند. البته همگان میدانیم که نرم افزارهای شرکت adobe از نظر کاربردی بسیار فنی هستند و اگر شما آموزش لازم جهت کار با نرم افزارهای این شرکت را ندیده باشید ، مسلما در کار با این نرم افزارها دچار مشکل خواهید شد. نرم افزار فتوشاپ نیز از این قضیه مستثنی نیست. ورژن جدید فتوشاپ یعنی Adobe Photoshop ، دارای تغییرات و امکانات اضافه شده زیادی است. در نسخه جدید قابلیت عجیب ویرایش ویدیوها اضافه شده است و حالا فتوشاپ فقط یک نرم افزار ویرایش عکس نخواهد بود. تغییرات بسیار زیبا در فیلتر و افزوده شدن قابلیت های فراوان در زمینه نورپردازی روی تصاویر دوبعدی و سه بعدی که مسلما با روی کار آمدن دنیای سه بعدی احساس می شد. یکی دیگر از قابلیت های کاربردی مهم فتوشاپ cs6 قابلیت ذخیره سازی در پشت صحنه یا background save است. همانطور که میدانید ذخیره سازی پروژه های حجیم فتوشاپ کمی زمانبر بود و باعث میشد کاربر در آن زمان عملا امکان کار روی نرم افزار را از دست بدهد ، ولی در نسخه جدید با قابلیت ذکر شده میتواند به انجام امور دیگر در فتوشاپ پرداخت. هزاران قابلیت جدید دیگر نیز به فتوشاپ CC اضافه شده است که مجال اشاره به آنها نیست.

Adobe Photoshop CC 14.2 Final (LS20)

Adobe Photoshop CC دانلود جدیدترین نسخه فتوشاپ Adobe Photoshop CC 14.2

 


ارمین بازدید : 205 چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Autodesk 3ds Max – به جرات می توان گفت تری دی مکس یکی از بهترین نرم افزارهای مدل سازی سه بعدی در دنیا می باشد که قابلیت های این نرم افزار بسیار متعدد می باشد و در صنعت های مختلفی مانند بازی سازی ، مدل سازی ۳D ، انیمیشن سازی و … کاربرد دارد . این نرم‌افزار یکی از قدرتمند ترین برنامه های طراحی مدلهای سه بعدی انیمیشن سازی و رندرینگ در عرصه گرافیک کامپیوتری هست سالهاست که توسط کمپانی های میانجی متفاوت نظیر Yost , Kinetix و Discreet توسعه یافته و عاقبت دوباره به وسیله توسعه دهنده اصلی خود یعنی Autodesk خریداری شد.امکانات بسبار گسترده و کارایی به نسبت آسان و همچنین ساز گاری با plugin های third-party متعدد از مزایای این نرم افزار قوی هست. به طور گسترده ای در معماری ساختمان، طراحی صنعتی، ساخت بازی های کامپیوتری و پیش پردازش جلوه های ویژه استفاده میشود و بزرگترین قابلیتش امکانات خوب مدل سازی است.این نرم افزار همچنین دارای سیستم آنالیز نور indirect illumination & radiosity سیستم ذره particle system بسیار قدرتمنده که محیطی مناسب برای شبیه سازی تصاویر و صحنه های واقعی برای کاربر ایجاد میکند.زبان برنامه نویسی این نرم افزاره که MAXscript نام داره و قابلیت های برنامه رو دوچندان می کند. ۳ds Max Design نرم‌افزاری حرفه ای مختص معماران، طراحان، مهندسان عمران و متخصصان مصور سازی می باشد که یکی از قدرتمند ترین نرم افزارهای شرکت Autodesk برای طراحی مدل های سه بعدی انیمیشن سازی و رندرینگ در عرصه گرافیک کامپیوتری (CG) است که  با دارا بودن بانک متریال های بیشتر نسبت به ۳DSMax و همچنین کنترل و آنالیز دقیق مبحث نورها توسعه یافته است. که این نرم افزار نیز در ادامه پست برای شما کاربران محترم آماده گردیده است.

Autodesk 3DS Max v2015-XFORCE

Autodesk 3DS Max Design v2015-XFORCE

 

Autodesk 3DSMax v2015 cover طراحی 3بعدی حرفه ای با Autodesk 3DS Max v2015 + Autodesk 3DS Max Design v2015

 

ارمین بازدید : 233 چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393 نظرات (1)

AutoCAD Architecture یکی از ورژن های نرم افزاری اتوکد برای معماران است. ویژگی های طراحی شده برای معماران در این نرم افزار به گونه ای است که به شما کمک کند طراحی و اسناد شما تاثیر به سزا و بیشتری داشته باشند.باید توجه داشت که محیط این نرم افزار همان محیطی است که در محیط نرم افزاری اتوکد با آن آشنا شدید.کار خود را در  AutoCAD Architecture آغاز نمایید و یک تجربه ی بی نظیردر ارائه ی کار خود داشته باشید. یادگیری ویژگی های جدید این ابزار باعث افزایش توانایی و سرعت شما می شود.پیشرفت های بی نظیری در حوزه ی عملکرد های یوزر برای بهبود تجربه خود  با استفاده از قابلیت ها و ابزارهای پیشرفته آپدیت شده است. راه اندازی سریعتر ، طراحی و بارگیری برای دسترسی سریعتر به ابزارها ویژگی بهبود یافته ی این ورژن است.

Autodesk AutoCAD Architecture v2015-XFORCE

 

Autocad Architecture 2015  cover بسته حرفه ای برای معماران با نام Autodesk AutoCAD Architecture v2015

 

ارمین بازدید : 208 چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Autodesk Maya 2015 نرم افزاری شامل مجموعه ابزار کاربردی برای ساخت و توسعه pipeline های مدرن و آزادی است که شما برای ساخت انیمیشن های ۳ بعدی، جلوه های ویژه، ساخت بازی های کامپیوتر و پروژه های پس از تولید فیلم به آنها نیاز دارید. این مجموعه با ابزارهای جدید و قدرتمند خود در راستای شبیه سازی داینامیک، ساخت انیمیشن و رندر کردن، سطح جدیدی از خلاقیت را برای شما فراهم می کند تا شما بتوانید به راحتی روی پروژه های پیچیده کار کنید. مایا یکی از پیشرفته‌ترین نرم‌افزار انیمیشن و مدل سازی سه بعدی است که به طور گسترده در استودیوهای فیلم سازی، انیمیشن و همین طور صنعت بازی‌های رایانه‌ای استفاده می‌شود. البته نقطه قوت مایا در ابزارهای مدل سازی آن است و در شرکت های بزرگ نیز بیشتر از این خصیصه اش استفاده می کنند. از جمله ویژگی‌های این نرم‌افزار، انعطاف پذیری و قابلیت‌های شخصی سازی (customization) آن است که به کاربران حرفه‌ای اجازه می‌دهد به سادگی محیط آن را به دلخواه خود تغییر دهند. به علاوه، یکی دیگر از قابلیت‌های منحصر به فرد آن امکان توسعه این نرم‌افزار برای استفاده کنندگان آن است. کاربران می‌توانند از طریق زبان‌های برنامه نویسی سی پلاس پلاس، MEL یا (maya embedded language ) و همینطور پایتون آن را توسعه دهند و ابزارها و امکاناتی که پیشتر در نرم‌افزار وجود نداشته اند را به آن اضافه کنند. به همین دلیل بسیار مورد توجه استودیوهای بزرگ سازنده فیلم و انیمیشن قرار گرفته است.

 

Autodesk Maya v2015 cover حرفه ای ترین نرم افزار طراحی ۳ بعدی Autodesk MAYA v2015

ارمین بازدید : 350 چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Internet Download Manager معروف به IDM را سریعترین دانلود منیجر یا نرم افزار مدیریت دانلود می دانند و به حق نیز اینچنین است. این نرم افزار قدرتمند به دلیل تقسیم فایل ها در حال دانلود به قسمت های مختلف و استفاده کامل از ظرفیت پهنای باند اینترنت کاربر ، میتواند سرعت دانلود را تا بیش از ۳ برابر و در مواقعی تا ۵ برابر افزایش دهد. قابلیت بعدی این نرم افزار که برای نرم افزارهای مدیریت دانلود بسیار حائز اهمیت است ، امکان resume یا ادامه دانلود لینک های دانلودی است که چنین امکانی را دارد ، برای مثال اگر فایلی را از دانلودها دانلود نمودید و در حین دانلود به دلایلی مانند قطعی اینترنت و… ارتباط دانلود قطع شد ، میتوانید ادامه آن را در زمانی دیگر انجام دهید. قابلیت های مهم دیگری نظیر زمان بندی برای شروع و پایان دانلود و همچنین دانلود به ترتیب لینک های دانلود از امکانات نرم افزار محسوب می شود. دانلود ویدیوها و صوت هایی که به صورت استریم و زنده پخش می شوند و امکان دانلود مستقیم آنها نیست (مانند سایت youtube) نیز از امکاناتی است که نمیتوان به راحتی از آن چشم پوشی نمود.

|به همراه آموزش نصب و فعال سازی قدم به قدم نرم افزار|

 

IDM آخرین نسخه اینترنت دانلود منیجر Internet Download Manager v6.19.8 Final


ارمین بازدید : 605 سه شنبه 20 فروردین 1392 نظرات (0)

تصاویر پس زمینه با سایز بالا بار دیگر توسط سایت بزرگ دانلودها آماده شده است . این تصاویر دارای سایز بسیار بالای۱۹۲۰×۱۰۸۰ می باشند . گرافیک تصاویر بدون وصف بوده و بسیار واقعی است . در این مجموعه از تمام موضوعات عکس پس زمینه موجود است . تصاویر از نظر کیفیت و سایز هیچ مشکلی ندارد و در هنگام استفاده با مه سایز تصاویر مانیتور ها سازگاری دارد . تصاویر به صورت Wide عرضه شده اند . دانلودها امیدوار است از این تصاویر پس زمینه لذت ببرید .

 

graphic Hd مجموعه والپيپر هاي 
بي نظير مختلف با كيفيت  Full HD

 

 

ارمین بازدید : 439 سه شنبه 20 فروردین 1392 نظرات (0)

تصاویر پس زمینه با سایز بالا بار دیگر توسط سایت بزرگ دانلودها آماده شده است . این تصاویر دارای سایز بسیار بالای۱۹۲۰×۱۰۸۰ می باشند . گرافیک تصاویر بدون وصف بوده و بسیار واقعی است . در این مجموعه از تمام موضوعات عکس پس زمینه موجود است . تصاویر از نظر کیفیت و سایز هیچ مشکلی ندارد و در هنگام استفاده با مه سایز تصاویر مانیتور ها سازگاری دارد . تصاویر به صورت Wide عرضه شده اند . دانلودها امیدوار است از این تصاویر پس زمینه لذت ببرید .

 

D image مجموعه 100 والپیپر زیبا
 و باورنکردنی با کیفیت HD

 

ارمین بازدید : 510 سه شنبه 20 فروردین 1392 نظرات (0)

CorelDRAW Graphics Suite X5 نام مجموعه ای از بهترین ابزارهای طراحی می باشد که توسط کمپانی بزرگ Corel برای کاربران تهیه شده است. در این نرم افزار طراحان حرفه ای می توانند با استفاده از ابزارهای قدرتمند موجود طرح های مختلف با اشکال گوناگون را به راحتی طراحی نمایند. در نسخه جدید این نرم افزار ویژگی هایی نیز به منظور بهبود کارایی برنامه و افزایش کیفیت در نتیجه کار قرار داده شده است.

 

Untitled 3 قویترین نرم افزار برای طراحی های گرافیکی به نام 
CorelDRAW Graphics Suite X5 v15.0.0.486 FINAL

ارمین بازدید : 317 سه شنبه 20 فروردین 1392 نظرات (0)

نرم افزاری کاملا حرفه ای برای طراحی گرافیکی است. شما با استفاده از این نرم افزار می توانید وکتور را طراحی کنید یا به صورت کاملا حرفه ای صفحه بندی را انجام دهید. طراحی چند بعدی و ابزاری مسیریابی این نرم افزار برای طراحی بسیار کارآمد هستند. قابلیت های ویرایش عکس این نرم افزار و ابزار طراحی وبسایت آن در نوع خود بی نظیر می باشند. با استفاده از CorelDRAW Graphics Suite X6 و امکانات منحصر به فرد آن برای ویرایش تصاویر و کار با فونت ها، ابزار حرفه ای طراحی گرافیکی و طراحی سایت آن می توانید خلاقیت خود را در زمینه طراحی افزایش دهید. برای مشاهده امکانات و توضیحات بیشتر نرم افزار می توانید به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

|نسخه کامل ۳۲ بیتی و ۶۴ بیتی ، به همراه کرک گروه CORE|

 

corel draw graphics suite x6 
cover حرفه ای ترین ابزار طراحی با نام CorelDRAW Graphics Suite X6 
v16.0.0.707

گرافیک کده

 

ارمین بازدید : 380 سه شنبه 20 فروردین 1392 نظرات (0)

یکی از مزیت هایی که نرم افزارهای قابل حمل(Portable) دارا می باشند نداشتن مدت زمان برای نصب و ثبت آن است که این نرم افزارها را بسیار محبوب کرده است. دانلودها برای شما کاربران عزیز فتوشاپ ۱۲ نسخه قابل حمل را که بسیار ارزشنمد و گران قیمت است را با حجمی فقط ۶۴ مگابایت و با قابلیت پشتیبانی از تمامی زبان ها به شما عزیزان هدیه می دهد. مهمترین نکته در نسخه ۱۲ فتوشاپ قابلیت طراحی سه بعدی است که توجه تمامی علاقه مندان را به خود جلب کرده است اگر تا قبل از این نسخه فقط به کشیدن و رها کردن تصاویر بسنده می کرده اید با این نرم افزار هر کاری را که بخواهید می توانید با آن تصویر انجام دهید. این نرم افزار گرافیکی و قابل حمل را به شما پیشنهاد می دهیم.

 

ps نسخه 
قابل حمل فتوشاپ 12   Photoshop CS5 Extended Portable

حجم 64.6

ارمین بازدید : 474 سه شنبه 20 فروردین 1392 نظرات (0)

 Adobe Photoshop CS5.1 Extended راه حلی بی نظیر برای عکاسی های حرفه ای دیجیتال ، با به همراه داشتن تمامی امکانات ویرایش و منظم سازی عکس ها که در نسخه Photoshop CS5 وجود دارد را به همراه ابزارهای جدیدی که به شما امکان ایجاد و ویرایش فایل های ۳بعدی و متحرک را می دهد می باشد. توسط این نرم افزار فوق العاده که به عنوان برترین نرم افزار ویرایش عکس ها شناخته شده است و بالاترین رتبه را درمیان کاربران کسب کرده است ، می توانید عکس های فوق العاده ای را خلق کنید . در این نسخه از نرم افزار ۲ امکان جدید با نام های Painting و Warping به نرم افزار افزوده شده که به شما اجازه هرچه تمامتر در طراحی ۳بعدی و یا ۲بعدی را می دهد.یکی از مزیت هایی که نرم افزارهای قابل حمل(Portable) دارا می باشند نداشتن مدت زمان برای نصب و ثبت آن است که این نرم افزارها را بسیار محبوب کرده است. دانلودها برای شما کاربران عزیز فتوشاپ ۱۲ نسخه قابل حمل را که بسیار ارزشنمد و گران قیمت است را با حجمی فقط ۶۴ مگابایت و با قابلیت پشتیبانی از تمامی زبان ها به شما عزیزان هدیه می دهد. مهمترین نکته در نسخه ۱۲ فتوشاپ قابلیت طراحی سه بعدی است که توجه تمامی علاقه مندان را به خود جلب کرده است اگر تا قبل از این نسخه فقط به کشیدن و رها کردن تصاویر بسنده می کرده اید با این نرم افزار هر کاری را که بخواهید می توانید با آن تصویر انجام دهید. این نرم افزار گرافیکی و قابل حمل را به شما پیشنهاد می دهیم.

 

Adobe Photoshop CS5 محبوب ترین 
نرم افزار طراحی و ویرایش تصاویر با نام Adobe Photoshop CS5.1 Extended 
Portable 12.1

 

ارمین بازدید : 338 سه شنبه 20 فروردین 1392 نظرات (0)

APCS5.12.0.2R_[www.MihanDownload.com].jpg
فتوشاپ قدرتمندترین و محبوب ترین پردازشگر گرافیکی است که توسط کمپانی ادوبی تولید و پشتیبانی می شود. این نرم افزار یکی از موفق ترین پروژه های ادوبی از ابتدا تاکنون بوده و از سوی کاربران سیستم عامل های ویندوز و مکینتاش با استقبال وسیعی مواجه شده است. فتوشاپ سال‌هاست كه پرفروش‌ترين نرم‌افزار ويرايشگر تصاوير در سراسر دنيا محسوب مي‌شود و آن‌چنان معروف و محبوب شده كه به استانداردي براي برنامه‌هاي ويرايشگر عكس تبديل شده است. و البته دلیل این مسئله ، امکانات جامع و کاملی است که در این نرم افزار گنجانده شده و در نسخه های جدید تکامل می یابد. کاربران با سلایق و سطح دانش مختلف می توانند با توجه به نیاز خود از آن استفاده کنند. اگرچه در ابتدا فتوشاپ برای ویرایش عکس‌ها جهت چاپ روی کاغذ طراحی شده بود، اما به خاطر تنوع ابزارهایی که در اختیار کاربر می‌گذارد، از فتوشاپ به طور فزاینده‌ای برای تولید و ویرایش عکس‌ها در فرمت‌های دیجیتال (به خصوص برای استفاده در وب) استفاده می‌شود. پس از ارائه نسخه 7 از سری فتوشاپ ، نسخه های جدید فتوشاپ با پسوند CS عرضه می شوند که این حروف سرنام عبارت Creative Suite بوده و به معنای برنامهٔ خلاق هستند. امروزه با استفاده از نرم افزار فتوشاپ و امکانات وسیع آن ، عکس های فوق العاده زیبایی طراحی می شود و طراحان و هنرمندان به واقع این موضوع را مدیون امکانات بی حد و مرزی هستند که فتوشاپ در اختیار آنها قرار داده تا در نهایت آنها با استفاده از خلاقیت خود و میزان مهارت در طراحی عکس های مختلف ، یک تصویر زیبا را خلق نمایند. همچنین نقش فتوشاپ با ورود دوربينهاي ديجيتال در عرصه كامپيوتر پررنگ و پرنگ تر گرديد و استفاده از آن را توسط عكاسان غير قابل اجتناب نموده است. امروز برای شما آخرین نسخه از این نرم افزار را که به تازگی عرضه شده ، آماده کرده ایم که نسخه ای تکامل یافته از CS5 محصوب می شود و بسیاری از ابزارها در آن بروز رسانی شده و تکامل یافته اند. نسخه جدید نرم افزار فتوشاپ را هم اکنون می توانید از سایت گرافیک کده دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...
ارمین بازدید : 381 سه شنبه 20 فروردین 1392 نظرات (0)

Adobe Photoshop CS4 محصول معروف و نام آشنای شرکت نرم افزار آدوب می باشد که به شما این اجازه رامی می دهد تا  تصاویر واقعی و با کیفیت را ایجاد نموده وهمچنین این امکان را برای شما فراهم می آورد تا آنها رابا استفاده مجموعه ای کامل از ابزارهای نقاشی، رسم، نیز ابزارهای روتوش ، تغییر داده و بهبود بخشید. از دیگر قابلیتهای این نرم افزار می توان به بازبینی سریع ، برچسب گذاری، مرتب نمودن تصاویر، جستجو و ویرایش Metadata و لغت های کلیدی، و به اشتراک گذاری خودکار دسته ای از فایلها توسط مرورگرفایلی ارتقا یافته و مفید نام برد. با استفاده از فتوشاپ می توانید با روشی که بهترین راه برای شما با  ذخیره فضای کاری شخصی شده و تنظیمات ابزارها و نیز ایجاد کلیدهای میانبر صفحه کلید برروی تصاویر خود کار کنید. همچنیین می توانید چندین مرحله متفاوت را بلافاصله توسط پلات History  نرم افزار، undo  یا  redo نمایید .
همچنین میتوانید فیلترهای مختلف و متنوع فتوشاپ را از گالری فیلترها ، محلی که می توانید افکتهای جمع شده را بازبینی نمایید، مرور کنید. و همچنین نتایجی تحسین برانگیز با استفاده از ترکیب تصاویر ، متون، وصدها افکتها لایه بندی که به شما اجازه کنترل توسط گروه بندی کردن مجموعه ها، کدینگ رنگها، و قفل نمودن را می دهد، بدست آورید. تنوع در طراحی ساختارها برای کلاینتها توسط ذخیره مجموعه ای از لایه ها درون یک فایل به عنوان Layer Comp ها بسیار کار آمدتر خواهد بود. می توانید با استفاده ازقراردادن متن برروی وسشیرها و یا درون اشکال ،  چاپ چشم گیری را ایجاد نمایید. همچنین می توانید حتی درنرم افزار Adobe Illustrator در هرزمانی متن را ویرایش نمایید.
نسخه ای که هم اینک برای شما آماده کرده ایم، نیاز به نصب نداشته  و قابل حمل می باشد و با حجم بسیار کم و بسیار مناسب می باشد.

 

psportable نسخه پرتابل فتوشاپ 
CS4 با حجم ۵۰ مگابایت – Adobe Photoshop CS4 Portable

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    امار
    آمار سایت
  • کل مطالب : 97
  • کل نظرات : 19
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 98
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 51
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 228
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 3
  • بازدید ماه : 974
  • بازدید سال : 18,064
  • بازدید کلی : 308,638